Sunday, May 25, 2008

Salam perjuangan

Blog Ini dalam pembinaan

Haraf Maaf

5 comments:

chef khairur said...

aslamualaikum,saya ingin ucap kan taniah di lantik merangkap biro putera umno malaysia.saya mohd khairur rijal adalah biro putera umno.di umno bhgian ketereh,kelantan.adalah dibawah biro sdr,megat.u are my bos sekarang.saya harap dapat berkerjasama dng sdr,megat.utk memantapkan lagi putera umno kusus nya di bhgian saya dan malaysia.salam perjuangan

Megat Zulkarnain said...

Salam perjuangan kepada saudara..terima kasih atas ucapan tahniah dan saya hargainya.. marilah sama2 kita mantapkan
Putera umno khususnya dan pemuda umno amnya..insyaallah kita akan berjumpa apabila saya datang ke kelantan..

Salam perjuangan..

-hmz-

chef khairur said...
This comment has been removed by the author.
chef khairur said...

assalamualaikum,bila agak nya blog sdr megat siap ya?ok,bagus lah.saya harap dpt berjumpa sdr megat di DUN MANIK URAI di KUALA KRAI nanti.seluruh ajk umno bhgian ketereh di tugaskan berkerja di peti MANIK URAI BARU boleh lah sauda megat dtg.harap dapat berjumpa dan bertemu dng sdr megat secara lebih dekat.jumpa di manik urai nanti.salam

Kumpulan RajaMenangis said...

Asalamualaikum wrm Sdr Megat. Semoga Sdr sekeluarga sihat sejahtera dan dilindungi Allah swt. Semoga sdr terus memperjuangkan nasib orang-orang Melayu yang tertindas di Tanah Melayu daripada pelbagai arah. Silalah ke www.rajamenangis.blogspot.com

KUMPULAN RAJAMENANGIS